اجاره مدرک مهندسی شاغل و بازنشسته

5
(6)

استخدام و جذب مهندسین برای افزایش رتبه شرکت بصورت وکالتی

شرکت‌های پیمانکاری و مشاوره مهندسی در ایران رتبه‌بندی می‌شوند. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بررسی عوامل متعددی مثل سطح تحصیلات اعضا و سابقه کاری آنها عددی بین ۱ تا ۵ را به متقاضیان اختصاص می‌دهد. رتبه پایه پنج به معنی داشتن بالاترین سطح کیفیت خدمات است. این مجموعه‌ها می‌توانند به آسانی در پروژه‌های بزرگ مشارکت کنند و قراردادهایی بسیار پرسود ببندند. بنابراین اخذ رتبه برای افرادی که قصد همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی و نیز شرکت در مزایده‌ها و مناقصه‌ها را دارند بسیار پر اهمیت است. گاهی شرکت‌ نیاز به مدرک مهندسی برای رتبه بندی دارند و برای ضرفه جویی در هزینه‌ها می‌‌تواند درخواست اجاره مدرک مهندسی بدهد. افرادی که می‌خواهند مدرک خود را اجاره دهند نیز با قیمت توافقی، مدرک خود را اجاره می‌دهند.

اگر شما یک مهندس بازنشسته هستید و یا تمایل دارید تا با مدرک خود درآمد کسب کنید، می‌توانید با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید

03 05 88 88 021  —   59 51 407 0912

مشخصات مدرک تحصیلی مهندسی برای افزایش رتبه شرکت

رشته‌های دانشگاهی مرتبط با ارتقای رتبه‌بندی شرکت‌ها به شرح زیر هستند:

+ بیشتر رشته‌های مهندسی مانند عمران (راه و ساختمان و نقشه‌کشی)، برق (الکترونیک)، معماری، شهرسازی، زمین‌شناسی و …

+ رشته‌های علوم انسانی مانند حسابداری، مدیریت، اقتصاد، ارتباطات، آمار و …

+ برخی شاخه‌های علوم پایه (محض و کاربردی) مانند شیمی، فیزیک، ریاضی و …

نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد، اعتبار مرکز آموزشی و گرید آن است. مقطع تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر کشور شامل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می‌شود. رتبه‌بندی شرکت‌ها نیز به همین ترتیب بر اساس مشخصات مدرک تحصیلی افراد (مثلاً کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه آزاد) انجام می‌گیرد. بنابراین حداقل مدرک تحصیلی جهت استخدام مهندس برای افزایش رتبه شرکت کاردانی است. اما تمایل مجموعه‌ها بیشتر به تامین نیروهایی با سطح کارشناسی است. گفتنی است که شرط اخذ شرکت رتبه پنج داشتن دست‌کم لیسانس در رشته‌های مرتبط برای دست‌کم دو سوم اعضا است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

As you found this post useful...

Follow us on social media!

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.